FAQ

Wij zijn elke werkdag geopend van 09.00uur tot 16.30uur. 

Wanneer je buiten deze tijden iets zou willen ophalen of inleveren, neem dan even contact op met 033 – 303 60 86.

Ja, iedereen die bij ons iets huurt dient online een account aan te maken. Dit account gebruiken wij om de facturen, bedrijfsgegevens en bestelhistorie in te bewaren.  

Alle genoemde prijzen op onze website zijn exclusief BTW.

Mocht je opzoek zijn naar iets wat we niet op onze website hebben staan, dan kan je altijd even contact met ons opnemen via 033-303 6086. Wellicht dat we het product wel hebben, alleen nog niet online hebben staan.

Een huurdag staat gelijk aan 24 uur.

Wanneer je voor het eerst iets bij ons komt huren willen graag even kennismaken. Daarom verwachten we dat bij de eerste keer de persoon op wiens naam de boeking staat de spullen komt halen en checken.

Omdat wanneer je iets komt ophalen, we samen het gehuurde testen. Zo voorkom je dat er op de set toch iets niet naar wens is. Wij controleren en onderhouden de apparatuur uiteraard met grote zorg, maar het is je eigen verantwoordelijkheid om zeker te weten dat alles werkt en compleet is. 

Mits de apparatuur beschikbaar is is dit mogelijk. Neem daarvoor contact met ons op. 

Wanneer je je booking wilt wijzigen of annuleren dient dit 48 uur voor de start van de huurperiode bij ons bekend te zijn. 

Bij annuleren korter dan 48 uur van te voren zullen wij 50% van de kosten in rekening brengen. 

Bij een annulering binnen de 24 uur van te voren zullen wij 100% van de kosten in rekening brengen. 

Inleveren dient voor 11.00uur te gebeuren. Dit geeft ons de tijd om de apparatuur klaar te maken voordat het meegaat met de volgende klant. 

Nee, inleveren dient te gebeuren tijdens onze openingstijden. Mocht dat écht niet lukken, neem dan even contact met ons op. 

Wij verwachten dat de apparatuur in dezelfde staat terug komt als waar het in is uitgeleverd. Wanneer de apparatuur vies wordt ingeleverd zullen wij schoonmaakkosten in rekening brengen.

Moet ik vooraf betalen?

Wanneer je voor het eerst iets komt huren moet je vooraf betalen. Ben je bekend bij ons dan kan je ook op factuur bestellen.

Helaas is het nog niet mogelijk om in één order verschillende huurperiode aan te geven. Uiteraard zijn we druk bezig om deze mogelijkheid te realiseren, maar voor nu zullen er nog twee verschillende orders aangemaakt dienen te worden. 

 

Wat als ik schade maak aan de apparatuur?

Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. 

De persoon op wiens naam de reservering staat is verantwoordelijk voor de apparatuur. Houd hier rekening mee bij het aanmaken van de reservering. 

Uiteraard checken wij onze apparatuur voor en na ieder verhuur. Daarnaast lopen we samen de apparatuur na bij uitgifte zodat we zeker weten dat het werkt en compleet is. Mocht er vervolgens toch iets mis zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Gezamenlijk zullen we dan naar een oplossing zoeken. 

Waar kan ik terecht wanneer ik een klacht heb?

Mocht je een klacht hebben dan kan je contact opnemen met 033 -303 60 86.