FAQ
Openingstijden
Wij zijn elke werkdag geopend van 09.00uur tot 16.30uur.
Wanneer je buiten deze tijden iets zou willen ophalen of inleveren, neem dan even contact op met 033 – 303 60 86.
Heb ik een account nodig om te kunnen huren?
Ja, iedereen die bij ons iets huurt dient online een account aan te maken. Dit account gebruiken wij om de facturen, bedrijfsgegevens en bestelhistorie in te bewaren.
Zijn de genoemde prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle genoemde prijzen op onze website zijn exclusief BTW.
Ik kan niet vinden wat ik zou willen huren
Mocht je opzoek zijn naar iets wat we niet op onze website hebben staan, dan kan je altijd even contact met ons opnemen via 033-303 6086. Wellicht dat we het product wel hebben, alleen nog niet online hebben staan.
Hoe worden de huurdagen berekend?
Een huurdag staat gelijk aan 24 uur.
Mag iemand anders de apparatuur op komen halen?
Wanneer je voor het eerst iets bij ons komt huren willen graag even kennismaken. Daarom verwachten we dat bij de eerste keer de persoon op wiens naam de boeking staat de spullen komt halen en checken.
Hoe weet ik zeker dat alles compleet is en werkt?
Omdat wanneer je iets komt ophalen, we samen het gehuurde testen. Zo voorkom je dat er op de set toch iets niet naar wens is. Wij controleren en onderhouden de apparatuur uiteraard met grote zorg, maar het is je eigen verantwoordelijkheid om zeker te weten dat alles werkt en compleet is.
Kan ik de apparatuur ook eerder ophalen?
Mits de apparatuur beschikbaar is is dit mogelijk. Neem daarvoor contact met ons op.
Reservering wijzigen of annuleren
Wanneer je je booking wilt wijzigen of annuleren dient dit 48 uur voor de start van de huurperiode bij ons bekend te zijn.
Bij annuleren korter dan 48 uur van te voren zullen wij 50% van de kosten in rekening brengen.
Bij een annulering binnen de 24 uur van te voren zullen wij 100% van de kosten in rekening brengen.
Wanneer moet ik het gehuurde inleveren?
Inleveren dient voor 11.00uur te gebeuren. Dit geeft ons de tijd om de apparatuur klaar te maken voordat het meegaat met de volgende klant.
Kan ik de apparatuur ook inleveren buiten de openingstijden?
Nee, inleveren dient te gebeuren tijdens onze openingstijden. Mocht dat écht niet lukken, neem dan even contact met ons op.
Moet ik de apparatuur zelf schoonmaken indien het vies is geworden?
Wij verwachten dat de apparatuur in dezelfde staat terug komt als waar het in is uitgeleverd. Wanneer de apparatuur vies wordt ingeleverd zullen wij schoonmaakkosten in rekening brengen.
Moet ik vooraf betalen?
Wanneer je voor het eerst iets komt huren moet je vooraf betalen. Ben je bekend bij ons dan kan je ook op factuur bestellen.
Wat als ik een product langer wil huren dan een ander product?
Helaas is het nog niet mogelijk om in één order verschillende huurperiode aan te geven. Uiteraard zijn we druk bezig om deze mogelijkheid te realiseren, maar voor nu zullen er nog twee verschillende orders aangemaakt dienen te worden.
Wat als ik schade maak aan de apparatuur?
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Wie is verantwoordelijk bij schade en/of diefstal?
De persoon op wiens naam de reservering staat is verantwoordelijk voor de apparatuur. Houd hier rekening mee bij het aanmaken van de reservering.
Apparatuur blijkt al beschadigd te zijn?
Uiteraard checken wij onze apparatuur voor en na ieder verhuur. Daarnaast lopen we samen de apparatuur na bij uitgifte zodat we zeker weten dat het werkt en compleet is. Mocht er vervolgens toch iets mis zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Gezamenlijk zullen we dan naar een oplossing zoeken.
Waar kan ik terecht wanneer ik een klacht heb?
Mocht je een klacht hebben dan kan je contact opnemen met 033 -303 60 86.